Схема роботи з обдарованими дітьми
Виявлення здібностей та обдарувань учнів:
- Використання різних методик, тестування;
- проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
- діагностування та визначення інтересів особистості;
- створення банку даних «Обдарована дитина».
Організація системної роботи:
- Введення додаткових предметів, спецкурсів;
- факультативні заняття;
- діяльність осередку наукового товариства МАНу;
- робота шкільної МАН;
- робота в мережі Інтернет.
Добір та розстановка кадрів:
- Вибір педагогів для роботи у класах;
- моніторинг діяльності вчителів;
- залучення науковців до роботи з дітьми;
- науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми.
Формування стосунків співпраці «вчитель-учень»:
- Предметні олімпіади, інтернет-олімпіади з математики, фізики, хімії;
- конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;
- обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;
- фестивалі художньої самодіяльності;
- інтелектуальні ігри;
- учнівське самоврядування;
- день самоврядування.
Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:
- Нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів;
- Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:
- випуск інформаційних бюлетенів (проект);
- всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО;
Очікувані результати:
Випускник нашого закладу це:
- Сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;
- має максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;
- має всебічний загальнокультурний розвиток, гуманістичний погляд;
- конкурентоспроможний у європейському просторі;
- вільно володіє комп’ютером;
- є людиною високої культури з гарними естетичними смаками;
- прагне до постійного вдосконалення здоров’я у духовному, соціальному, психічному, фізичному проявах.