/Files/images/model_2.jpg

/Files/images/img13.jpg


Схема роботи з обдарованими дітьми

Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

  • Використання різних методик, тестування;
  • проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
  • діагностування та визначення інтересів особистості;
  • створення банку даних «Обдарована дитина».

Організація системної роботи:

  • Введення додаткових предметів, спецкурсів;
  • факультативні заняття;
  • діяльність осередку наукового товариства МАНу;
  • робота шкільної МАН;
  • робота в мережі Інтернет.

Добір та розстановка кадрів:

  • Вибір педагогів для роботи у класах;
  • моніторинг діяльності вчителів;
  • залучення науковців до роботи з дітьми;
  • науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми.

Формування стосунків співпраці «вчитель-учень»:

  • Предметні олімпіади, інтернет-олімпіади з математики, фізики, хімії;
  • конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;
  • обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;
  • фестивалі художньої самодіяльності;
  • інтелектуальні ігри;
  • учнівське самоврядування;
  • день самоврядування.

Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

  • Нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів;
  • Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:
  • випуск інформаційних бюлетенів (проект);
  • всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО;

Очікувані результати:

Випускник нашого закладу це:

  • Сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;
  • має максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;
  • має всебічний загальнокультурний розвиток, гуманістичний погляд;
  • конкурентоспроможний у європейському просторі;
  • вільно володіє комп’ютером;
  • є людиною високої культури з гарними естетичними смаками;
  • прагне до постійного вдосконалення здоров’я у духовному, соціальному, психічному, фізичному проявах.
Кiлькiсть переглядiв: 1235