КРИТЕРІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ПРОСТОРУ

А. Санітарно-гігієнічні:

- свіже повітря, відповідне освітлення, відповідні до віку парти, розміщення дітей з поганим зором відповідно до медико-санітарних вимог.

- комфортний для людини рівень шуму-10 Дб (так дзюрчить струмок або шумить листя), звичайна спокійна розмова- 40 Дб. 70 Дб- це максимально можливий рівень звуку, який не шкодить здоров’ю.

- використання відеозасобів для навчання з урахуванням гігієнічних правил.

Б. Психологічні:

- створення емоційно позитивного фона навчання, спілкування.

- врахування психічного та фізичного здоров’я дитини, психологічні особливості класу.

- мотивація на досягнення успіху в навчанні, надання підтримки та допомоги у навчанні.

- контроль за навантаженням, чергування навчання та релаксаці

В. Методичні:

- ранкова гімнастика;

- динамічні паузи;

- зміна поз під час уроку;

- організація (побудова договірних стосунків, обговорення правил поведінки);

- ранжування учбового матеріалу на уроці за складністю, актуальністю

- використання активних методів навчання: пошукові, діалогічні, ігрові, проектні, дослідницькі;

- відображення в змісті питань пов’язаних зі здоров’ям, здоровим способом життя ( при нагоді);

- гармонійне поєднання навчання-виховання-розвитку в учбовій діяльності

Кiлькiсть переглядiв: 7