ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ - це система освітніх послуг, що ґрунтується на забезпеченні основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах закладу загальної середньої освіти.
Наказом МОН від 01.10.2010 р. № 912 затверджено Концепцію розвитку інклюзивного навчання.
Нормативно-правова документація:
- Постанова Кабінету Міністрів України №588 від 09 серпня 2017року «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
- Постанова Кабінету Міністрів України №88 від 21 лютого 2018 року « Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
- Наказ МОНУ від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 19-364 "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами"
- Концепція розвитку інклюзивної освіти(Наказ Міністерства освіти і науки України №912 від 01.10.2010);
- Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах(Постанова Кабінету Міністрів України №872 від 15.08.2011) із змінами, внесеними згідно Постанови КМ №588 від 09.08.2017;