ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТОВ, ЯКИМИ КЕРУЮТЬСЯ ФАХІВЦІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

• Закону України «Про освіту»

• Закон України від 11.04.2023 № 3051-IX «Про внесення зміни до статті 51 Закону України "Про повну загальну середню освіту" щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у питанні надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу»

• Конвенції ООН про права дитини

• Етичного кодексу психолога, прийнятий на 1-му установчому з’їзді Товариства психологів України 20.12.1990 р. у м. Київ

• Положення про психологічну службу у системі освіти України

наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 р. № 509

НАКАЗИ

• Наказ МОН України від 07.12.2017 № 2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству»

• Наказ МОНУ від 20 квітня 2001 р. № 330 «Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України»

• Наказ МОНУ від 01.11.2019 №1368 «Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Формування гуманістичних відносин між учасниками освітнього процесу шляхом упровадження моделі «Мирна школа» на 2019-2022 роки»

• Наказ МОНУ від 16.06.2020 №802 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Розвивальні програми»

• УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 195/2020 від 25.05.2020р. «Про національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі»

• Наказ МОНУ від 07.12.2017 № 2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству»

• Наказ МОН від 09.09.2022 № 805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників»

• Наказ МОН від 21.04.2023 № 461 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти

«Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації»

• Наказ МОН від 15.05.2023 №560 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації практичних психологів закладів освіти Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом»

• Наказ МОН від 02.05.2023 №516 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо набуття (вдосконалення) компетентностей із здійснення наставницької діяльності».

ЛИСТИ

• Лист МОН від 21.08.2023 № 1/12492-23 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році»

• Лист ДНУ «ІМЗО» від 15.06.2023 № 21/08-1042 «Про курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників»

• Лист ДНУ «ІМЗО» від 21.04.2023 № 21/08-624 «Щодо надання інформаційно-аналітичних матеріалів проведення моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в Україні»

• Лист ДНУ «ІМЗО» від 11.04.2023 № 21/08-577 «Про заповнення єдиної електронної системи звітності»

• Розпорядження КМУ від 07.04.2023 р. № 301-р «Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти»

• Лист ДНУ «ІМЗО» від 30.03.2023 № 21/08-494 «Про удосконалення роботи

фахівців психологічної служби у системі освіти України»

• Лист ДНУ «ІМЗО» від 24.03.2023 № 21/08-425 «Про проект « психосоціальна і емоційна підтримка та поліпшення громадських служб психічного здоров’я»

• Лист ДНУ «ІМЗО» від 02.03.2023 № 21/08-300 «Про проведення спецкурсу

підвищення кваліфікації»

• Лист МОН від 15.11.2022 № 1/13921-22 «Про проходження профорієнтаційного тестування здобувачів освіти»

• Лист МОН від 21.10.22 № 1/12392-22 «Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період

воєнного стану в Україні»

• Лист ДНУ «ІМЗО» від 30.09.2022 №22.1/10-1418 «Про реалізацію Всеукраїнський проект з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії»

• Лист МОН України від 19.08.2022 №1/9530-22 «ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році»

• Лист МОН України від 10.08.2022 №1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.»

• Лист МОН України від 02.08.2022 №1/8794-22 «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022-2023 н. р.»

• Лист МОН від 15.06.2022 № 1/13921-22 « Про проходження профорієнтаційного тестування здобувачів освіти»

• Лист МОН від 14.06.2022 р. № 1/6355-22 «Про Рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у зв’язку з війною в Україні та гуманітарною кризою»

• Лист МОН № 1/6885-22від 22.06.2022 р. «Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території України»

• Лист МОН від 10.06.2022р. № 1/6267-22 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України»

• Лист МОН від 13.05.2022 р. № 1/5119-22 «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні»

• Лист МОН України від 30.05.2022р. № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»

• Лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22 «Про методичні рекомендації « Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»

• Лист МОН від 29.03.2022 № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»

• Лист МОН від 25.03.2022 р. № 1/3663-22 «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»

• Лист МОН від 10.03.2021р. № 1/9-128 «Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків»

• Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»

• Лист ІМЗО від 09.06.2020 № 22.1/10-1205 «Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів за рахунок коштів державного бюджету»

• Лист ІМЗО від 25.05.2020 № 22.1/10-1065 «Щодо проведення Всеукраїнського моніторингового дослідження» Надання допомоги дітям, постраждалим від військових дій і внутрішньо переселеним особам в діяльності психологічної служби»

• Лист ІМЗО щодо кусів підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів у 2020 році від 27.05.2019 № 22.1/10-2045

• Лист МОН України від 11.02.2020 № 1/9-80 «Про затвердження наказу від 28 грудня 2019 №1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»

• Лист МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»

• Лист МОН України від 29.01.2019 №1/11-849 «Щодо профілактики кримінальних правопорушень серед неповнолітніх»

• Лист МОН України від 29.12.2018 №1/9-780 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання домашньому насильству та булінгу»

• Лист МОН України від 30.10.2018 №1/9-656 «Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей»

• Лист МОН України від 02.03.2017 № 1/9-119 «Щодо проведення в навчальних закладах кампанії з питань пропаганди психічного здоров’я»

• Листа МОН України від 07.08.2015 р. № 2/3-14-1572-15 «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних само ушкоджень»

• Листа МОН України від 28.10.2014 р. № 1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»

• Лист МОН України від 29.09.14 № 1/9-498«Порядок розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення»

• Листа МОН України від 28.03.2014 р. № 1/9-179 «Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів»

• Листа МОН України від 08.08.2013 р. № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»

• Листа МОН України від 06.06.2013 р. № 1/9-413 «Про впровадження факультативних курсів працівниками психологічної служби системи освіти»

• Листа МОН, молоді та спорту України від 02.01.2013 р. № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»

• Листа МОН, молоді та спорту України від 26.09.2012 р. № 1/9-683 «Щодо розподілу робочого часу у практичних психологів та соціальних педагогів»

• Листа МОН, молоді та спорту України від 26.07.2012 р. № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

• Листа МОН України від 17.12.2008 р. № 1/9-811 «Про здійснення соціально-педагогічного патронату»

• Листа МОН України від 17.10.2007 р. № 1/9-623 «Щодо статусу практичних психологів та соціальних педагогів навчальних закладів»

Кiлькiсть переглядiв: 149