/Files/images/2022/_107058226_.jpg

Тема психологічної служби закладу на 2023/2024 навчальний рік: «Психологічна підтримка учасникам освітнього процесу в умовах дистанційного навчання»

Робота психологічної служби закладу освіти спрямована на:

- забезпечення своєчасного і систематичного вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їхньої поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей;

- сприяння створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти, соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

План роботи практичного психолога

№ з\п Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи Термін проведення Цільова група/ аудиторія
1. Діагностика
1.1 Визначення адаптації учнів 1-х класів до шкільного навчання за запитом батьків (обробка результатів, висновки, укладан-ня довідки, надання рекомендацій). - методика «Дім, дерево, людина» Протягом року Учні 1-х класів
1.2 Діагностика готовності учнів 4-х класів до навчання в ліцеї 2-го ступеня (обробка результатів, висновки, укладання довідки, надання рекомендацій). - методика діагностики шкільної тривожності Філліпса; - проективна методика « Дерево» досліджує рівень самооцінки школяра. Лютий Учні 4-х класів
1.3 Психодіагностична робота за запитом Протягом року Вчителі, батьки, адміністрація
1.4 Визначення рівня адаптованості учнів 5-х класів до навчання в ліцеї 2-го ступеня (обробка результатів, висновки, укладан-ня довідки, надання рекомендацій). Анкетування «Ставлення до навчальних предметів» (опитувальник за методикою С. Левченко). - проективна методика « Дерево» досліджує рівень самооцінки школяра. Вересень-жовтень Учні 5-х класів
1.5 Робота з пошуку інтелектуальної та твор-чо обдарованих учнів. Обробка результатів, висновки, укладання довідки, надання рекомендацій. - тест креативності Торенса - «Опитувальник особистісної схильності до творчості» Грудень Учні 6-х класів
1.6 Визначення професійних нахилів учнів 9-х класів (обробка результатів, висновки, , надання рекомендацій). - «Профіль» Модифікована методика «Карта інтересів» О.Голомштока. - опитувальник типів мислення. Січень- лютий Учні 9-х класів
1.7 Визначення професійних нахилів учнів 10-х,11-х класів. Обробка результатів, висновки, укладання довідки, надання рекомендацій. - «Карта інтересів». - Опитувальник професійних нахилів Йовайши, Лютий– березень Учні 10-11 класів
1.8 Дослідження з метою пошуку соціально обдарованих учнів За запитом Учні 10-х класів
2. Профілактика
2.1 Профілактика (булінгу, протидії торгівлі людьми, дискримінації) Протягом року Учні, батьки, вчителі
2.2 Профілактика насильства в сім’ї та закладі освіти Протягом року Учні, батьки, вчителі
2.3 Профілактика емоційного вигорання педагогів та інших педагогічних працівників Протягом року Педагоги
3. Корекція
3.1 Корекційно-розвивальна робота з учнями, які виявили низький рівень адаптації до освітнього процесу Листопад Учні 1-х, 5-х , 10-х класів
3.2 Корекційно-розвивальна робота з учнями з девіантною поведінкою Протягом року, а запитом Учні
3.3 Розвивальна робота з учнями, які беруть участь у олімпіадах, з метою формування впевненості та профілактики переживання і стресів Протягом року, а запитом Учні
4. Навчальна діяльність
- - -
5. Консультування
5.1 Індивідуальні консультації - онлайн-консультування учасників освітнього процесу як додатковий засіб, підключений до процесу консультування «тет-а-тет»; - психологічна підтримка здобувачів освіти з числа внутрішньо переміщених осіб, зокрема тих хто виїхав за кордон. Протягом року Учні, педагоги, батьки, адміністрація
5.2 Групові консультації Протягом року Учні, педагоги, батьки, адміністрація
6. Просвіта
6.1 - ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічно допомоги учасникам освітнього процесу та запровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків; - ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо); - інформування з питань запобігання та протидії домашньому насильстві в умовах воєнного стану в Україні; про вплив і наслідки вживання наркотичних, психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління; - популяризація ненасильницької моделі поведінки; - формувати в здобувачів освіти національних та європейських цінностей, моральної поведінки, активної життєвої позиції, єдності слова і діла в особистості, готовності брати участь у житті своєї держави; - ознайомлення педагогів та батьків здобувачів освіти з основними закономірностями та умовами сприятливого розвитку дитини. Протягом року Педагоги, батьки, учні
6.2 Участь у роботі педрад, методичної ради, малих творчих груп Протягом року Вчителі
6.3 Виступи на батьківських зборах за темами: «Адаптація дітей шестирічного віку до навчання у ліцеї» «Адаптація учнів 5-х класів до навчання у ліцеї 2-го рівня» «Особливості підліткового віку» « Дитяча агресія» «Залежності: ігрові, хімічні та не хімічні» Протягом року Батьки
6.4 Виступи на виховних годинах перед учнями: інформування з проблем торгівлі людьми «Любов-найвища цінність» «Уміння сказати «НІ» «Мистецтво спілкування» Протягом року Учні
7. Організаційно-методична робота, зв’язки з громадськістю
7.1 Складання плану роботи на рік Вересень Психолог
7.2 Складання плану роботи на місяць Щомісяця Психолог
7.3 Складання річного звіту В установлені строки Психолог
7.4 Підготовка до проведення розвивальних та корекційних занять, до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів, районних психологічних семінарів Протягом року за графіком роботи Психолог
7.5 Постійно підвищувати рівень професійної компетентності, особливо з питань надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу (надання першої психологічної допомоги та оволодіння сучасними технологіями такої допомоги) Протягом року Психолог
7.6 Консультації у навчально-методичних та наукових центрах (закладах) Протягом року за графіком роботи Психолог
7.7 Участь у навчально-методичних семінарах (нарадах) психологів, соціальних педагогів За графіком та викликом РУО Психолог
7.8 Оформлення документації психологічної служби Щодня Протягом року Психолог
7.9 Створення матеріальної бази кабінету психолога Протягом року Психолог
7.10 Розробка рекомендацій для батьків, вчителів Протягом року Психолог
7.11 Підготовка психодіагностичного інструментарію. Протягом року Психолог
7.12 Співпраця з соціальними службами Протягом року Психолог
7.13 Відвідування учнів вдома За потребою Психолог



Практичний психолог ХЛ №112 Оксана КОСТЕНКО

Кiлькiсть переглядiв: 122